Komunikacijski menadžment : strategija, modeli, planiranje / Majda Tafra-Vlahović
Komunikacijski menadžment : strategija, modeli, planiranje / Majda Tafra-Vlahović
Autor
Tafra-Vlahović, Majda
Materijalni opis
283 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Napomena
Bibliografija: str. 271-283 i uz svako poglavlje.
Klasifikacijska oznaka
659.4 Odnosi s javnošću (PR)
 
659.23 Poslovna i komercijalna informativna služba. Poslovno savjetovanje
Anotacija
Kao profesorica na Visokoj školi Baltazar Adam Krčelić u Zaprešiću, autorica je ovu knjigu namijenila prvenstveno studentima Diplomskog studija Komunikacijski menadžment, ali i svima onima koji se žele informirati o ključnim pojmovima u menadžmentu komunikacija neke organizacije. "U prvom su dijelu obrađeni nužni pojmovi, komunikacijska načela i procesi, u drugom su dijelu obrađeni vidovi strateškog komunikacijskog menadžmenta, osobito nezaobilazni u korporativnom komuniciranju, a u trećem dijelu modeli komunikacijskog menadžmenta i osnove planiranja i upravljanja."
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-7670-36-8
Građa
Knjigaknjiga

TAFRA-Vlahović, Majda
Komunikacijski menadžment : strategija, modeli, planiranje / Majda Tafra-Vlahović. - Zaprešić : Visoka škola za poslovanje i upravljanje "Baltazar Adam Krčelić", [2013?]. - 283 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Bibliografija: str. 271-283 i uz svako poglavlje.
ISBN 978-953-7670-36-8


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.