Medijska komunikacija = Media communication / Mario Plenković
Medijska komunikacija = Media communication / Mario Plenković
Autor
Plenković, Mario
Nakladnik
Materijalni opis
150 str. : graf. prikazi ; 30 cm
Napomena
Usporedo hrv. tekst i engl. prijevod.
 
O autoru: str. 146.
 
Bibliografija iza svakog poglavlja.
 
Summaries.
Klasifikacijska oznaka
316.77=163.42=111 Društvena komunikacija. Sociologija komunikacije. Dvojezična djela na hrvatskom i engleskom jeziku
 
659.3=163.42=111 Masovne komunikacije. Dvojezična djela na hrvatskom i engleskom jeziku
Anotacija
Osma znanstvena knjiga projekta „Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju“ donosi niz članaka uglednog stručnjaka komunikologa o učinkovitosti medijske komunikacije u suvremenom svijetu obilježenom ICT tehnologijom. Članci su grupirani u šest tematskih cjelina (medijska publicistika, mediji, novinarstvo i Europska unija, medijska tehnologija i krizno komuniciranje, komunikologija i odnosi s javnostima, medijska moć i politička komunikacija te medijska istraživanja), u kojima autor propituje mjesto i ulogu medijske komunikacije te analizira njen razvoj i trenutno stanje. Knjiga je namijenjena širokom krugu čitatelja, a posebno studentima i stručnjacima s područja komunikologije, novinarstva te odnosa s javnostima.
Jezik
engleski; hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-6226-26-9
Građa
Knjigaknjiga

PLENKOVIĆ, Mario
Medijska komunikacija = Media communication / Mario Plenković. - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2014. - 150 str. : graf. prikazi ; 30 cm
Usporedo hrv. tekst i engl. prijevod. - O autoru: str. 146. - Bibliografija iza svakog poglavlja. - Summaries.
ISBN 978-953-6226-26-9


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.