Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Autor
Pavičić, Jurica, ekonomist
Ostali autori
Nakladnik
Materijalni opis
442 str. : graf. prikazi ; 26 cm
Nakladnički niz
Udžbenici sveučilišta u Zadru
Napomena
Bibliografija iza svakog poglavlja.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
339.138 Marketing
 
658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Anotacija
Sveučilišni udžbenik marketinga i strateškog upravljanja, namijenjen studentima raznih smjerova i kolegija poslovne ekonomije, ujedno je i praktičan interdisciplinarni priručnik s primjerima domaće i svjetske prakse, koristan praktičarima i predavačima. Uz dodatne internetske sadržaje te predloške, modele i formulare, autor obrađuje pojam marketinga u suvremenom društvu, strateško planiranje marketinga, segmentiranje, targetiranje i pozicioniranje proizvoda, marketinške strategije, strateško upravljanje te stjecanje i zadržavanje konkurentske prednosti.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 9789530302778 (ŠK)
 
ISBN 9789535638520 (Institut za inovacije)
Građa
Knjigaknjiga

PAVIČIĆ, Jurica, ekonomist
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković. - Zagreb : Školska knjiga : Institut za inovacije, 2014. - 442 str. : graf. prikazi ; 26 cm. - (Udžbenici sveučilišta u Zadru)
Bibliografija iza svakog poglavlja.
ISBN 9789530302778 (ŠK). - 9789535638520 (Institut za inovacije)