Principles of marketing / Philip Kotler ... [et al.]
Principles of marketing / Philip Kotler ... [et al.]. 7th European ed.
Ostali autori
Izdanje
7th European ed.
Nakladnik
Harlow [etc.] : Pearson, 2017
Materijalni opis
XXIV, 675 str. : ilustr. ; 28 cm
Napomena
Str. XXI - XXII: Bilješka o autorima.
 
Bibliografija uz svako poglavlje.
 
Kazalo.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
658.8=111 Marketng. Prodaja. Djela na engleskom jeziku
 
339.1=111 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja... Djela na engleskom jeziku
Jezik
engleski
Standardni broj
ISBN 978-1-292-09289-8
Građa
Knjigaknjiga

PRINCIPLES of marketing / Philip Kotler ... [et al.]. - 7th European ed.. - Harlow [etc.] : Pearson, 2017. - XXIV, 675 str. : ilustr. ; 28 cm
Str. XXI - XXII: Bilješka o autorima. - Bibliografija uz svako poglavlje. - Kazalo.
ISBN 978-1-292-09289-8


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.