Čitanjem do (spo)razumijevanja : od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti / Anita Peti-Stantić
Čitanjem do (spo)razumijevanja : od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti / Anita Peti-Stantić
Autor
Peti-Stantić, Anita
Nakladnik
Zagreb : Naklada Ljevak, 2019
Materijalni opis
318 str. : ilustr. ; 24 cm
Nakladnički niz
Bibliotheca Academica
Napomena
Bilješka o autorici: str. 317-318.
 
Bibliografija: str. 277-297.
 
Kazalo.
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
028 Čitanje
 
81'23 Psiholingvistika. Psihologija jezika
 
37.091.3:82 Metodika nastave književnosti
Anotacija
Autorica temi pristupa s neurolingvističke, psiholingvističke i glotodidaktičke perspektive. U knjizi se posebno ističe formativna uloga čitanja u oblikovanju kritičkog mišljenja mladih, pa u tom smislu autorica nudi i konkretne vježbe koje bi trebale pomoći učiteljima u radu. S obzirom na nedostatno bavljenje čitanjem kao kognitivnim procesom, knjiga je pisana kao uvod u znanost u čitanju, no prije svega namijenjena je roditeljima, učiteljima, sveučilišnim nastavnicima, knjižničarima te svima koje zanima procesiranje napisanoga jezika u okviru kognitivnih znanosti.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-355-275-0
Građa
Knjigaknjiga

PETI-Stantić, Anita
Čitanjem do (spo)razumijevanja : od čitalačke pismenosti do čitateljske sposobnosti / Anita Peti-Stantić. - Zagreb : Naklada Ljevak, 2019. - 318 str. : ilustr. ; 24 cm. - (Bibliotheca Academica)
Bilješka o autorici: str. 317-318. - Bibliografija: str. 277-297. - Kazalo.
ISBN 978-953-355-275-0


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige