Tražili ste katalog: PROIZVOD - MARKA
7 rezultata
2
Vrednovanje marke : od tržišne vrijednosti marke temeljene na potrošaču do financijskog vrednovanja / Dolly Predovic ; predgovor Maurizia Dallocchia ; [prevoditeljica Gorana Rajčić]
Predovic, Dolly  
Zagreb : Mate [etc.], 2007
Knjiga knjiga
3
Osnove marketinga / J. Previšić ... [et al.] ; urednici Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Zagreb : Adverta, 2007
Knjiga knjiga
4
Međunarodni marketing / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Previšić, Jozo  
Zagreb : Masmedia, <1999?>
Knjiga knjiga
e izvori
5
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Pavičić, Jurica, ekonomist  
Zagreb : Školska knjiga : Institut za inovacije, 2014
Knjiga knjiga
7
Jezični priručnik Coca-Cole HBC Hrvatska : hrvatski jezik u poslovnoj komunikaciji / [pripremili Lana Hudeček i Maja Matković u suradnji s Igorom Ćutukom]. 2. izd.
Zagreb : Coca-Cola HBC Hrvatska, 2012
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.