Tražili ste katalog: marka proizvoda
1
Vrednovanje marke : od tržišne vrijednosti marke temeljene na potrošaču do financijskog vrednovanja / Dolly Predovic ; predgovor Maurizia Dallocchia ; [prevoditeljica Gorana Rajčić]
Predovic, Dolly  
Zagreb : Mate [etc.], 2007
Knjiga knjiga
2
3
Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević
Olins, Wally  
Zagreb : Golden marketing - Tehnička knjiga, 2008
Knjiga knjiga
e izvori
7
No logo : bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa / Naomi Klein ; s engleskog prevela Zdenka Kraljević
No logo : bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa / Naomi Klein ; s engleskog prevela Zdenka Kraljević
Klein, Naomi  
Zagreb : V.B.Z., 2002
Knjiga knjiga
8
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Pavičić, Jurica, ekonomist  
Zagreb : Školska knjiga : Institut za inovacije, 2014
Knjiga knjiga
9
Osnove marketinga / J. Previšić ... [et al.] ; urednici Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Zagreb : Adverta, 2007
Knjiga knjiga
11
12
Upravljanje marketingom / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [prevoditelji Ivanka Rajh ... et al.]. 12. izd. [izvornika].
Kotler, Philip  
Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2008
Knjiga knjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.