Tražili ste katalog: marke proizvoda
14 rezultata
1
Vrednovanje marke : od tržišne vrijednosti marke temeljene na potrošaču do financijskog vrednovanja / Dolly Predovic ; predgovor Maurizia Dallocchia ; [prevoditeljica Gorana Rajčić]
Predovic, Dolly  
Zagreb : Mate [etc.], 2007
Knjiga knjiga
2
Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević
Olins, Wally  
Zagreb : Golden marketing - Tehnička knjiga, 2008
Knjiga knjiga
3
4
Brand sense : revolucija osjetilnog brandinga / Martin Lindstrom ; [prijevod Mira Armour]
Lindstroem, Martin  
Zagreb : M.E.P., 2009
Knjiga knjiga
e izvori
5
Profitabilno brendiranje : kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda / Nick Wreden ; s engleskoga prevela Alma Keser-Brozović
Wreden, Nick  
Zagreb : V.B.Z., 2010
Knjiga knjiga
8
Brandiranje & samopromocija : mala enciklopedija najvažnijih stvari koje trebate znati o uspješnom brandiranju i osobnoj promociji / [priredile Štefanija Vodopija, Angela Vajs Felici]
Zadar : Naklada, 2009
Sadržaj s nasl. str.: Prilog: emocionalni marketing
Knjiga knjiga
9
Kupujem se : tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo / Rob Walker ; [s engleskog prevela Iva Kraljević]
Walker, Rob  
Zagreb : Naklada Ljevak, 2009
Knjiga knjiga
11
Kupologija : istine i laži o tome zašto kupujemo / Martin Lindstrom ; [prijevod Tomislav Marić]
Kupologija : istine i laži o tome zašto kupujemo / Martin Lindstrom ; [prijevod Tomislav Marić]
Lindstroem, Martin  
Zagreb : Profil knjiga, 2012
Knjiga knjiga
12
No logo : bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa / Naomi Klein ; s engleskog prevela Zdenka Kraljević
No logo : bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa / Naomi Klein ; s engleskog prevela Zdenka Kraljević
Klein, Naomi  
Zagreb : V.B.Z., 2002
Knjiga knjiga
13
Upravljanje marketingom / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [prevoditelji Ivanka Rajh ... et al.]. 12. izd. [izvornika].
Kotler, Philip  
Zagreb : Mate : Zagrebačka škola ekonomije i managementa, 2008
Knjiga knjiga
14
Coca-cola, zabranjena istraga / William Reymond ; prevele s francuskoga Barbara Martinec i Ita Kovač
Reymond, William  
Zagreb : OceanMore, 2006
Knjiga knjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
|