Tražili ste katalog: marketing proizvoda
38 rezultata (2 mrežni izvori)
3
Vrednovanje marke : od tržišne vrijednosti marke temeljene na potrošaču do financijskog vrednovanja / Dolly Predovic ; predgovor Maurizia Dallocchia ; [prevoditeljica Gorana Rajčić]
Predovic, Dolly  
Zagreb : Mate [etc.], 2007
Knjiga knjiga
4
Brandiranje & samopromocija : mala enciklopedija najvažnijih stvari koje trebate znati o uspješnom brandiranju i osobnoj promociji / [priredile Štefanija Vodopija, Angela Vajs Felici]
Zadar : Naklada, 2009
Sadržaj s nasl. str.: Prilog: emocionalni marketing
Knjiga knjiga
e izvori
5
Profitabilno brendiranje : kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda / Nick Wreden ; s engleskoga prevela Alma Keser-Brozović
Wreden, Nick  
Zagreb : V.B.Z., 2010
Knjiga knjiga
6
Kupujem se : tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo / Rob Walker ; [s engleskog prevela Iva Kraljević]
Walker, Rob  
Zagreb : Naklada Ljevak, 2009
Knjiga knjiga
7
Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević
Olins, Wally  
Zagreb : Golden marketing - Tehnička knjiga, 2008
Knjiga knjiga
8
9
Brand sense : revolucija osjetilnog brandinga / Martin Lindstrom ; [prijevod Mira Armour]
Lindstroem, Martin  
Zagreb : M.E.P., 2009
Knjiga knjiga
13
Marketing u Hrvatskoj : 55 poslovnih slučajeva / Maja Martinović ; predgovor napisao Philip Kotler
Martinović, Maja  
Zagreb : Mate, 2012
Knjiga knjiga
14
15
Kupologija : istine i laži o tome zašto kupujemo / Martin Lindstrom ; [prijevod Tomislav Marić]
Kupologija : istine i laži o tome zašto kupujemo / Martin Lindstrom ; [prijevod Tomislav Marić]
Lindstroem, Martin  
Zagreb : Profil knjiga, 2012
Knjiga knjiga
16
Planiranje i analiza kvalitete : od razvoja proizvoda do upotrebe / J.M. Juran, Frank M. Gryna ; <prevoditelji Vera Katalinić, Đorđe Šuljok>. 3. izd. <izvornika>
Planiranje i analiza kvalitete : od razvoja proizvoda do upotrebe / J.M. Juran, Frank M. Gryna ; <prevoditelji Vera Katalinić, Đorđe Šuljok>. 3. izd. <izvornika>.
Juran, Joseph Moses  
Zagreb : Mate, 1999
Knjiga knjiga
17
No logo : bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa / Naomi Klein ; s engleskog prevela Zdenka Kraljević
No logo : bez prostora, bez izbora, bez posla, bez logotipa / Naomi Klein ; s engleskog prevela Zdenka Kraljević
Klein, Naomi  
Zagreb : V.B.Z., 2002
Knjiga knjiga
18
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Pavičić, Jurica, ekonomist  
Zagreb : Školska knjiga : Institut za inovacije, 2014
Knjiga knjiga
19
Plava krava : preporodite svoj posao, budite osobiti / Seth Godin ; prijevod s engleskoga Davorka Ćurković
Godin, Seth  
Zagreb : Naklada Ljevak, 2005
Knjiga knjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
|