Tražili ste katalog: bez unosa Suzili ste predmet: marke proizvoda - priručnici poništi sužavanje 
6 rezultata
2
Brandiranje & samopromocija : mala enciklopedija najvažnijih stvari koje trebate znati o uspješnom brandiranju i osobnoj promociji / [priredile Štefanija Vodopija, Angela Vajs Felici]
Zadar : Naklada, 2009
Sadržaj s nasl. str.: Prilog: emocionalni marketing
Knjiga knjiga
3
Brand sense : revolucija osjetilnog brandinga / Martin Lindstrom ; [prijevod Mira Armour]
Lindstroem, Martin  
Zagreb : M.E.P., 2009
Knjiga knjiga
4
Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević
Olins, Wally  
Zagreb : Golden marketing - Tehnička knjiga, 2008
Knjiga knjiga
e izvori
5
Upravljanje markama (Brand Management) / Tihomir Vranešević
Vranešević, Tihomir  
Zagreb : Accent, 2007
Knjiga knjiga
6
Vrednovanje marke : od tržišne vrijednosti marke temeljene na potrošaču do financijskog vrednovanja / Dolly Predovic ; predgovor Maurizia Dallocchia ; [prevoditeljica Gorana Rajčić]
Predovic, Dolly  
Zagreb : Mate [etc.], 2007
Knjiga knjiga
Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.