Tražili ste katalog: marketinški miks
6 rezultata
1
Interaktivni marketing : interaktivna marketinška komunikacija / Goran Vlašić, Andreina Mandelli, Damijan Mumel
Vlašić, Goran  
Zagreb : PeraGO, 2007
Knjiga knjiga
2
Inovativni marketing / Tihomir Vranešević ... [et al.] ; urednik Stjepan Dvorski
Varaždin : TIVA ; [Zagreb?] : Crodma, Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing, 2008
Knjiga knjiga
3
Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Previšić, Jozo  
Zagreb : Masmedia, 2000
Knjiga knjiga

članak (11) - ostalo (1)
4
Osnove međunarodnog marketinga / Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Zoran Krupka
Previšić, Jozo  
Zagreb : Školska knjiga, 2012
Knjiga knjiga
5
Osnove marketinga / J. Previšić ... [et al.] ; urednici Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen
Zagreb : Adverta, 2007
Knjiga knjiga
6
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Osnove strateškog marketinga / Jurica Pavičić, Vladimir Gnjidić, Nikola Drašković
Pavičić, Jurica, ekonomist  
Zagreb : Školska knjiga : Institut za inovacije, 2014
Knjiga knjiga
Katalog
  • Upute
  • Katalog
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.